望相见有时

If You Want Me - Glen Hansard、Markéta Irglová

耳朵会怀孕

景水闲:

是一听倾心的音乐  略微沙哑的女声浅浅低吟 在电影中 女主角在空旷的寂寞的黑夜街道下一人边走边唱独自打着节拍  低低地问“Are you really sure that you believe me ,when others say I lie? "

 

       是你真的在那
  Are you really here
  还是我在做梦
  or am I dreaming? 
  我无法区分是梦是醒
  I can't tell dream from truth
  已经很久
  For it's been so long
  没见过你了
  Since I have seen you
  我甚至已经想不起你的脸
  I can hardly remember your face anymore
  当我感到十分孤单时
  When I get pretty lonely
  距离却只能让我更加孤单
  And the distance causes only silence
  记忆中
  I think of you smiling
  你微笑的眼神总是那么骄傲
  With pride in your eyes
  恋人们的轻叹
  Lover that sighs
  如果你想要我
  If you want me
  就满足我
  Satisfy me
  如果你想要我
  If you want me
  就满足我
  Satisfy me
  你真的相信我吗
  Are you really sure that you believe me
  而别人都说我在撒谎
  When others say I lie? 
  你是否会一样看不起我
  I wonder if you could ever despise me
  你什么时候才能知道我真的努力
  When you know I really tried
  去做得更好
  To be a better one
  只为了让你相信我
  To satisfy you
  你是我的一切
  For you're everything to me
  你让我做什么都可以
  And I'll do what you ask me
  如果你让我自由
  If you let me be free
  如果你想要我
  If you want me
  就满足我
  Satisfy me
  如果你要我
  If you want me
  就满足我
  Satisfy me
  如果你想要我
  If you want me
  就满足我
  Satisfy me
  如果你想要我
  If you want me
  就满足我
  Satisfy me

评论
热度(11)

© hiperson | Powered by LOFTER